Postanowiłam na bierząco robić spis książek które przeczytałm w tym roku. Są to pozycje głównie z zakresu wiedzy psychologicznej. Zachęcam do przeczytania wszytskich tu wymienionych:
- Biznes w krainie dziadów - Kamil Cebulski
- Człowiek w poszukiwaniu sensu - Viktor E. Frank
- Bóg nigdy nie mruga - Regina Brett
- Bądź szczęśliwy! Jak żyć z poczuciem bezpieczeństwa i wiarą w siebie - Andrew Matthews
- Jak być szczęśliwym - Paul Watzlwick
- Cud uważności - Thich Nhat Hanh
- Psychoterapia dla każdego - Viktor E. Frankl
- Magia słów! Jak pisać teksty które porwą tłumy - Joanna Wrycza-Bekier
- Niespokojny umysł - Kay Redfield Jamnison
- Neurotyczna osobowość naszych czasów - K. Horney
- Miłość, seks i serce - Aleksander Lowen
- Żyć w równowadze - Wayne W. Dyer
Nie znam żadnych z tych książek, ciekawe czy by mi się spodobały ;)
OdpowiedzUsuńPoleciłabym pierwszą pozycję, jeśli ktoś stawia na rozwój swojej firmy lub marki w Polsce to jest to książka must have.
Usuń