niedziela, 18 listopada 2018

Skąd ten bezsens?





Nie mogę sobie w życiu poradzić z poczuciem ciągłego bezsensu. Cokolwiek bym nie robiła czuje, że to nie jest to. Oczywiście doceniam wszystkie swoje osiągnięcia  na tle zawodowym, rodzinnym jednakże brakuje mi wisienki, tego czegoś co sprawiło by, że moje życie nabierze barw. Jest to na tyle frustrujące, że żyję w poczuciu spełnienia. Zaspokoiłam wszystkie podstawowe potrzeby w swoim życiu, zrealizowałam główne plany. Brakuje mi czegoś co sprawi, że będzie ono wyjątkowe. Boje się tylko wypowiadając te słowa, że ściągnę na siebie jakieś nieszczęście i stanę się pierwszą męczennicą RP i wtedy można będzie stwierdzić ,,Tak, ta to miała dopiero życie".

Szukam siebie nieustannie odkąd pamiętam, szukam się w książkach, ludziach, nigdy w rzeczach. Nie mogę znaleźć tego czegoś. Niepotrzebnie patrzę na innych, że dadzą mi to coś, co mi samej we mnie brakuje. A mam wspaniałe osoby wokół siebie, aż dziw bierze że tak cierpliwe i wspierające.

Zachęcam każdego do poszukiwania swojego sensu, moje szukanie ostatnio przeradza się w jakąś manie i zaczynam obawiać się, że ktoś mnie wreszcie sklasyfikuje na podstawie tych postów.

Na pewno nie poddaje się i wyznaczam sobie nowe kierunki rozwoju, nie porzucam nadziei, że zaprowadzą mnie do w pełni spełnionego i satysfakcjonującego życia.

2 komentarze:

  1. Być może coś twórczego, artystycznego jest tą wisienką, nie uważasz? Wspaniale więc, że piszesz bloga. Ja na chwilę zrezygnowałam ze swojego, po chwili wróciłam znowu. Tym razem nawet nie patrzę na to, czy dużo osób czyta, czy nie. Urodziło mi się ileś tematów w głowie i po prostu mam potrzebę tworzyć. Bez tego, jest mi po prostu źle. Choć wiem, że to też nie jest jeszcze TO czego szukam. W sercu czuję, że wiem czego chcę, jednak również wiem, że jeszcze daleka droga przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie powinien się poddawać przedwcześnie, trzeba walczyć o lepsze życie, by być pełnym satysfakcji i spełnienia.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do podzielenia sie własnym zdaniem na ten temat:

Medytacja według Osho

Skoro podjęliśmy się już wyrobienia nowego nawyku, jakim jest medytacja czas dowiedzieć się jak zacząć. Osho twierdzi, że nie powinno być na...