sobota, 6 kwietnia 2019

Moja nowa pasja

Od pół roku mam takie mało męskie hobby. Urodziło się z potrzeby wyrażenia swojego piękna, kobiecości. Chęci nauczenia się nowych umiejętności. Pomimo wielogodzinnych prób stworzenia czegoś, co nadaje się do pokazania ludziom, nie było widać żadnych efektów mojej pracy. Dlatego nigdy o tym nie wspominałam na blogu.  Aż do dnia dzisiejszego. Metodą prób i błędów, wielu wieczorów, nocy i dni spędzonych na piłowaniu, nakładaniu żelu, malowaniu stworzyłam piękną stylizację. Jeżeli są tu specjaliści w  tej dziedzinie to oficjalnie jest to dopuszczalny efekt. Dla mnie jest to kamień milowy i efekt który daje mi potwornego kopa do dalszej pracy. I stawiania sobie kolejnych celów. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do podzielenia sie własnym zdaniem na ten temat:

Medytacja według Osho

Skoro podjęliśmy się już wyrobienia nowego nawyku, jakim jest medytacja czas dowiedzieć się jak zacząć. Osho twierdzi, że nie powinno być na...