niedziela, 10 marca 2019

Zwykła niedziela

Ze wszystkich planów, które uknułam na dzisiejszy niedzielny dzień udało mi się tylko wyskoczyć na basen. Ale to w ramach przełamania codziennej rutyny. Piękny dzień a my uwiązani w domu. Planuję stworzyć sobie cotygodniową rutynę, która przybliży mnie do nadania jakości mojemu własnemu życiu. Jak na razie toczy się ono jedynie w pracy, która jest fascynująca i daje mi niesamowitą dawkę wszelakich emocji. Dzięki pracy żyję, bo lubię gdy się wiele dzieje, jest interesująco i przebywam z ludźmi. W domu głównie skupiam się na czytaniu. To moja druga pasja do której teraz mam nieograniczony dostęp. Do tego stopnia, że nie potrafię skończyć jednej książki, bo już otwieram drugą. Wszystko w zależności od nastroju i mojego stanu psychicznego. W tej chwili zabieram się za ,,Burzę z krańców ziemi" Asa Larsona. Głęboko wierze, że mnie porwie i nie da się odłożyć za szybko na półkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do podzielenia sie własnym zdaniem na ten temat:

Medytacja według Osho

Skoro podjęliśmy się już wyrobienia nowego nawyku, jakim jest medytacja czas dowiedzieć się jak zacząć. Osho twierdzi, że nie powinno być na...